donderdag 13 januari 2011

Ma maison.

Toch een stukje inspiratie! Via de blog van Zuster Klivia , die ook weer inspiratie kreeg van Mireille , gaat het over woongenot. Dus deel ik graag mijn keuken met jullie. Niet dattie nou zo geweldig is, of super chic, maar het is mijn keuken, uitgezocht via de ikea, met zo'n handig ontwerpplannetje online. Samen hebben Jo en ik hem op een zondagmiddag inelkaar geschroefd, en- jawel!- waterpas geplaatst. We gloeien nog steeds van trots, ook al staat ie inmiddels al 3 jaar. Het gasfornuis is mijn pride and joy, die wilde ik al 10 jaar, maar helaas kon bruin dat niet trekken, dus toen we dit huis kochten 3 jaar geleden, hebben we een kredietje genomen en wat nieuwe spullen gekocht. We leefden toen al 12 jaar op kringloop en marktplaats design, niks mis mee, maar ik vond het wel wat hebben om eens spullen te hebben die wat beter bij elkaar passen, vandaar.

Blij ben ik ook met mijn oude, Franse servies, eigenhandig uitgezocht op mijn allereerste Franse rommelmarkt, en gewoon dagelijks in gebruik. Ook mijn verzameling oude bakblikken en Frans bestek hebben hun plekje in mijn keuken gevonden. Ik hou van mijn keuken.







2 opmerkingen:

Roelien zei

oooooh dat fornuis, gaaf!!!!!! de rest van je keuken ook hoor...

Sylvia zei

Ik snap dat je van je keuken houdt... hij is namelijk top en erg gezellig!

Ik ben stik- maar dan ook stikjaloers, dat begrijp je? ;)