dinsdag 16 november 2010

Bloggen.

Raar iets eigenlijk, bloggen. Je leest mee in het leven van allerlei mensen die je gewoon helemaal niet kent, en mensen die jou gewoon helemaal niet kennen lezen mee in jouw leven. Wat schrijf je wel en wat schrijf je niet? Ik merk dat ik toch wel afweeg wat ik neer zet, tenzij ik een -wat-kan-mij-het-schelen bui heb. Dan schrijf ik wat ik denk. Ik "fiets"ook wel eens langs vreemde blogs, gewoon het knopje volgende blog linksbovenaan de pagina klikken. Heel divers wat je daar allemaal tegen komt, voetbalteam blogs, hondenblogs, scrapbookblog, kookblog en personalblogs. Leuk om te doen hoor, zo leer je nog eens wat -of niet-.Gek is ook dat ik de hele dag door denk, -jaja, dit blondje denkt-en dan heb ik zoiets van "leuk voor mijn blog" om het vervolgens weer te vergeten....Enfin, dit keer een blogje over bloggen dus. met een bakkie thee erbij.

1 opmerking:

La Maison zei

Ha ha ha, ik volg je helemaal. Weet je wat ik ook wel eens doe...in google intikken bv. 2876.jpg en dan klikken op afbeeldingen. Dat is ook heel leuk om te doen. Hoezo inbreuk op privacy???

Blijf lekker spelen en BLOGGEN, veel te leuk.

Hermine