woensdag 2 juni 2010

Nieuw leven.

Nieuw leven kan op allerlei manieren ontstaan, door emigratie, maar ook door geboorte natuurlijk. Over ongeveer 5 weekjes komt er in onze familie weer een nieuw leventje bij; mijn een na oudste dochter bevalt dan van mijn eerste kleindochter, mijn 2e kleinkind. Gisteren hebben we foto's gemaakt in het zuiderpark in Rotterdam, de zogenaamde buikfoto's, altijd leuk, ik heb de mijne ook nog allemaal. Ik blijf het bijzonder vinden om je eigen kind zwanger te zien, moeder te zien worden, in mijn hoofd blijven ze toch kids, je ziet ze nog zo voor je, als mollige baby, en dwarse puber met veel te strakke en korte truitjes en to much make-up. Ik zie ze veranderen, verliefd zijn, trouwen en vrouw worden, en dan nu mama's. Is er iets mooiers?

1 opmerking:

Dees zei

Nee, er is niets mooiers!