maandag 24 mei 2010

Plannen.

Het is een feit. Jo en ik gaan 17, 18 en 19 juni naar Frankrijk naar het informatieweekend in de Morvan. Suzy komt in ons huis om op de kids te passen, dus hebben we het rijk alleen. Dat wordt shoppen voor overhemden en nette jurkjes, we gaan tenslotte de burgemeester, bankdirecteur en meer van zulke officials ontmoeten, dus gaan we op netjes. Moeten toch een beetje leuke indruk maken he? Als we er wonen laten we wel zien wat voor een tattootuig we echt zijn. (geintje). Ik moet eerlijk zeggen dat het alleen nog maar Frankrijk is wat de klok tikt hier, we denken, praten en plannen over niets anders meer, Jo wil geloof ik de verhuisdozen al inpakken. Ik kan hem nog afremmen, maar heb zelf ook moeite me te bedwingen. Wat ons betreft gaan we volgende maand al! Gelukkig hebben de kinderen er ook veel zin in, zelfs Joelle van 11, en daar ben ik erg blij mee, ik maakte me toch wel zorgen. Eind van de week weten we wat ons huis waard is, dan heeft de taxateur zijn raport klaar, erg spannend. Ook onze boekhoudster heeft dan de jaargegevens van 2009 klaar, en kunnen we met de verkoop van de tattooshop verder. Zo gebeurt er iedere dag wel wat, geen suf leven voor de Schuurmannetjes dus momenteel!

1 opmerking:

10 zei

geniet ervan en blijf pennen en bloggen, het zal voor later een geweldig document zijn!