zaterdag 17 april 2010

Eten

Ik was van plan hier vandaag een foto te plaatsen van lekker indonesisch eten wat ik vanavond gemaakt heb. Was. What went wrong? Mijn nieuwe laptop. Die kwam vandaag, en ik moest van alles installeren natuurlijk, en tussendoor effe eten maken...Kan niet goed gaan natuurlijk...De sambal boontjes was erg donker, ehm, bruin, maar smaakte gelukkig nog wel. Geef maar een knauw extra zei mijn moeder dan, een hele goede kokkin overigens.Anyhow, de smoor djawa was heerlijk, de komkommertjes ook, en de rijst had ik nog van eergisteren, die hoefde alleen nog de magnetron in, lekker makkelijk. Maar geen foto van het menu van de dag dus. Dan maar 1 van gisteren, en 1 van eergisteren, ook goed? Gisteren een tajine gekocht, bij de xenos, 11,95. koopje, want bij de kookwinkel stond er 1 van 99 euro. ammehoela. Marokkaanse gehaktballetjes met couscous en salade en pide erbij, lekker!
Eergisteren Thais, pittig en zoet, ananas en varkenshaasje, met parika's, wortel en uien, offcourse veel knoflook. En jasmijnrijst. We hebben het geweten....Wel erg lekker weer! Stiekem ambieer ik een carriere in food-fotografie, geweldig lijkt me dat, meegluren in allerlei keukens, recepten afkijken, en dan ook nog op de foto mogen zetten, wat een leven zou dat zijn! Wel slecht voor de lijn, maar who cares. Bon appetite!

Geen opmerkingen: