donderdag 4 februari 2010

Eerst maar eens orienteren...

Al weken surf ik Het Net. Alle streken en plekjes in Frankrijk zijn al onder de loupe geweest, soms wel 4 keer. Het is zoooo moeilijk om te kiezen waar je je kont wilt gaan parkeren, vooral omdat we in totaal 4 keer in Frankrijk zijn geweest, waarvan 2 keer in EuroDisney....Waarom dan Frankrijk? Ik kan het niet uitleggen, is gewoon een gevoel. De laatste keer in Frankrijk was vorig jaar februari, naar een klein alpendorp, Villard-de-Lans, en we hebben het daar zwaar naar ons zin gehad. Gewoon de rust, de schoonheid, de mensen....Toch zou ik daar niet willen wonen, wij zijn geen echte ski-fanaten. Tuurlijk hebben we ook aan andere landen gedacht, Spanje? Trekt me nietzo, te dor en droog misschien? Italie? Ook heel mooi, een goede tweede. Thailand is erg ver, en qua onderwijs en cultuur toch net iets te exotisch. We kijken rustig verder in Frankrijk. Het weekend van de 13e is er een emigratiebeurs in Utrecht, gisteren kaarten besteld, laten we daar maar eens ons licht opsteken, de mensen daar hebben er meer verstand van. Ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen: