zondag 5 december 2010

Samen.


Het heerlijk avondje is weer voorbij in huize Schuurman.
Het was weer leuk, gezellig zo met mijn ouders, kinderen en kleinkinderen. En daar gaat het om voor mij,samen zijn, gezelligheid, samen lekker eten, (thanx Suus, voor de heerlijke Franse uiensoep, ik heb later de hele pan leeg gegeten, en mams voor de appeltaart, ouderwets lekker, zelfs nu, een dag later ;-) een drankje, een hapje. En de smoeltjes van de kinderen, leuk, leuk, leuk! Ze zijn weer goed verwent, zonder te overdrijven. Nu op naar de kerst, dan zijn mijn gezin en ik een weekje in de Ardennen, met mams en paps, ik heb er zin in!

2 opmerkingen:

Dees zei

Ha! Wat leuk die minimensjes allemaal! Schatjes hoor!

La Maison zei

Wat een super foto,zo moet Sinterklaas zijn, een echt familie feest.

Ja en mamma's appeltaart is altijd de lekkerste.

Hermine