vrijdag 26 november 2010

Chagrijn.

Boy,wat kan ik chagrijnig zijn, niet normaal meer. Niet dat ik het nu ben,heaven forbid,maar soms...soms ben ik zo chagrijnig dat ik me voor mezelf schaam, diep schaam. Het komt ook op als kakken,zomaar,zonder -echte- aanleiding.Ik voel dan letterlijk de donderwolk in mijn lijf trekken. Alles moet het dan ook ontgelden, de GVD's donderen door het hele huis en alles wat op mijn pad ligt krijgt een rotschop, -nog net niet man,kinderen en katten, dus  niet gelijk de kinder/dierenbescherming bellen- en alles irriteert me dan,vreselijk. Heerlijk is het dan als er een telefonisch marketing bedrijf belt, die krijgen de wind van voren. Eigenlijk wel zielig, maar ik heb toch niet gevraagd of ze me bellen?? Heel onredelijk, ik weet t. Als ik niet scheld en tier, dan wordt ik stil,heel stil. Je kan tegen me lullen als brugman, er komt geen boe of bah meer uit. Een klein stemmetje in mijn hoofd zegt dan "Doe niet zo lullig, get over it" maar een ander, sterker stemmetje zegt: "krijg de kolere". Als ik ongesteld moet worden is het nog erger, maar dan voel ik me vooral heeeeeel zielig, zo van niemand houdt van me en ik ben totaal nutteloos en iedereen is tegen me en ik ben dik en lelijk en BOEHOEHOE......triest. Dus bij deze voor alle mensen die het zo af en toe (hebben) moeten ontgelden: SORRY!!!

7 opmerkingen:

Roelien zei

Oei...dat lijkt me niet fijn.
Ik denk aan drie dingen: heel veel chocola eten!
Of het hier allemaal van je af ratelen!

Als dat niet helpt, dan kun je zo'n boksbal nemen, die hang je midden in de kamer, knetterharde muziek aan en rammen maar...

Roelien zei

PS. Wat me nu te binnen schiet: je hebt wel het talent om heel smeuig en humoristisch te schrijven!

Unknown zei

@Roelien: Ik lust geen chocolade...maar gelukkig heb ik zulke buien niet vaak hoor, en duren ze ook niet lang!En die bokbal; goed idee, even kijken of ik ergens een plekkie kan vinden!

julia zei

Misschien toch de overgang?????????

ab-lah zei

Nee hoor oma ze heeft hier al jaren last van hahaha

Unknown zei

Klopt moeders, Ik heb dat al jaaaaaaaren! hahaha, wat moet dat worden als ik echt de overgang in ga......

ab-lah zei

OMG we can run but we can't hide ;-)